Söndag eftermiddag



Efter en "uppe tidigt morgon" så fick jag lite energi. Det blev ingen storstädning, men jag bäddade rent, diskade åter igen en massa disk, dammsugade lite lätt och plockade in en massa handdukar. Har fortfarande två stora kassar med tvätt som ska vikas in, men känner ingen panik..

Joel var och handlade mat på City Gross inför veckan och tvättmaskinerna har gått varma.

Känner mig lite slö, funderar på att ta en varm skön dusch och skrubba kroppen med lite kaffe duschcreme, nä jag skojar inte ;-) Har en duschcreme som luktar brasilianskt kaffe, det ni :) Jag både dricker kaffe och doftar kaffe :)

Imorgon är det babysång igen (om vi kommer upp) Men det gör vi säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0