Söndag kväll

Sitter här med laptopen i knät. Ewelyn sover, Joel ska också gå och lägga sig snart. Han jobbar dag nästa vecka, sju veckor sedan han började tidigt så han behöver få sina timmar.

Igår vägrade Ewelyn somna, hon vaknade, somnade och så höll det på. Tror vi kom i säng vid ett tiden, men hade som tur ingen tid att passa idag på morgonen :-) Ikväll har det gått kanonfint, hon åt och somnade utan några som helst protester.

Idag åkte vi in till Linköping. Av den anledningen att Joel skulle till studion och provtesta fotoutrustningen med hjälp av min lillebror som försökskanin =) Ewelyn och passade då på att hälsa på mamma och Conny :-) Som att sitta här hemma och glo.

Ewelyn fick en cool pyjamas av sin mormor, och jag fick ett underställ =) Kalasbra, eftersom jag velat ha ett länge och dom var slutsålda.

Nu ska jag fortsätta snacka lite med Madde sen blire bingen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0