Tandläkaren

Nu är den förbaskade visdomstanden borta, ja en av dom! Som jag har haft problem med i ett par år och som har kostat mig en massa pengar. Jag slapp en operation utan den hade växt så pass mycket att jag fick bedövningen i form av tre sprutor och sen drog dom bort den med en tång. Jag var så himla nervös, både för sticken och att det skulle knaka att jag nästan skakade omedvetet, men nu är den väck! Stolt är jag :-)

Bedövningen sitter i fortfarande. Känner mig som en hamster och när den släpper så kommer ju värken, men har värktabletter här hemma som jag kan ta.

Farmor ringde på förmiddagen och var i Hogstad och köpte hundmat, så då passade dom på att köpa med sig lite fikabröd och kom hit på kaffe. Trevligt :-) Det enda jag ätit än så länge är en mazarin så det börjar suga i tarmen, magen kurrar lite, men måste vänta så jag inte biter mig i tungan för det om något gör jävuslkt ont!

Joel ringde förut och ska jobba över ikväll /i natt så han tippade på att han skulle komma vid tre, fyra i natt. Blir ju lite extrapengar och även lite komp :-)

Tänkte visa några bilder sen i julas som Nina tog ;-)



Ewelyn i famnen hos sin farmor



Hos mamma som tomtenisse, eller ska man säga tomtenissa :-)
Givetvis kom ju hennes mammas dubbelhaka med ;-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har din lillebror en blogg.Samma som oss.Andersson med ett "S".Ha en bra helg.Ifall ni spontankör till stan får ni gärna höra av er.En vecka sen jag kramade Ewelyn.

2010-01-15 @ 08:23:52
URL: http://bodilandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0