virrpanna

Ja, tur att man kan skratta åt sig själv :-) Jag kollade upp numret till Viby kyrka och ringde angående Ewelyns dop, fick prata med en mycket trevlig dam och hon hänvisade till en karl som inte var anträffbar just då. Han skulle ringa till mig. Sen satt jag och tänkte för mig sjölv om jag verkligen ringde rätt. Så, för att ta reda på det så ringde jag Nina och hon kände inte igen namnen på dom jag pratade med och tog reda på ett annat nummer åt mig. Jag ringde, men ingen svarade så ska försöka imorgon igen.

Så jag ringde tillbaka till dom andra och sa att jag tog fel på kyrka för tydligen så finns det en till Viby kyrka. och med tanke på att det var ett växel nummer jag ringde så tänkte ju inte jag på det eftersom det vad det första som kom upp. Skämt åsido, jag har rätt nummer nu iallafall ska bara få tag på prästen :-)

Har fixat dopklänning, vi ska ha den som gått vidare i flera generationer och som är en tradition i våran släkt. Efter varje dop broderar vi in namnet och dopdagen på den som blivit döpt och det tycker jag är mysigt :-) Tårtbakande och lite diverse andra saker är också bestämt. Bara slå till på ett datum som passar oss.

Nu ska jag fortsätta göra lite nytta här. Har en disk, tvättstugan tar Joel hand om och jag själv måste ta en dusch. Håret ser ut som jag vet inte vad ;-)

Jag är inte bara klumpig utan virrig också ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0