Fina presenter :)

Jobbat 9 timmar idag sen traskade jag hemåt för att fixa till mig lite snabbt och efter det drog vi raka spåret in till Linköping. Först en snabb visit hos mamma för att hämta en påse till mig och Ewelyn och sen åkte vi till kolonin där grillen stod redo. Jag, Joel, Ewelyn, pappa, hans sambo, min farbror, farmor och Svante och så födelsdagsbarnet själv min bror Patrik njöt av grillat och gott fika =) Varit en härlig kväll med kanonväder och en nöjd och pigg Ewelyn!

Inte nog med att födelsedagsbarnet fick presenter så fick även jag och Ewelyn det. Vilken vecka jag har, nästan så jag skäms. Omtänksamma och gulliga människor man har i sin omgivning.




Fick dessa fina handgjorda halsband av min bror och hans flickvän



"SoMMAR-avkoppling" av mammsen

Det här fanns i påsen:



Åter igen. Denna vecka har jag blivit rejält bortskämd. Vågar man säga att man tycker att man är värd det utan att det ska låta skrytsamt? ;-)


Imorgon är jag ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0