Johanna marken

Vaknade med regn utanför, MEN vi åkte till Ödeshög ändå och gluttade lite på marken som va där. Som vanligt är det ju mest en massa krims krams, men vi köpte en leksakshund till Ewelyn som går och lite chips =)

Sen stannade vi till i Mantorp och åkte därefter raka spåret hem. Denna dag har gått fort också. Snart är min ledighet slut igen och jag bävar lite för jobbhelgen som kommer nu. Dels för att jag ska jobba ensam med en vikarie imorgon utan delegering och sedan har man hört lite sådär om honom så lite orolig är jag.

Men man kan inte göra mer än sitt bästa. Det räcker oftast långt, men ibland önskar jag att det räckte mer.

Jag får tänka på den härliga lönen som kommer nästa månad och att timmarna faktiskt går väldigt snabbt när man väl är där.

Ikväll blir det MYS, inget ovanligt i denna familjen. Vi älskar mys och myser gärna ofta ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0