Lillsnuttan

Det tog emot imorse, men att jag sov mkt igår gjorde massor. Fortfarande lite snorig och matt i kroppen, men förövrigt så är det bättre. Timmarna flöt på bra. När jag kom hem var Ewelyn på strålande humör. Varit ute och gått med pappa på stan :-)

Joel åkte till Linköping nyss, fotofika. Ewelyn vilar och jag pratade nyss med min pappa som ringde och kollade läget.

Ikväll ska jag unna mig lite godis trots ångesten som kommer sen, men känner mig så sötsugen. Har gjort det hela dagen och det var ett bra tag sen som lite lösgodis åkte ner i magen ;-)


Ikväll blir det lugnt, ska plocka in tvätten sen igår som hängt på tork här inne. Umgås med min underbara dotter och bara va.....



Busar i soffan



Så här kan man också leka i soffan.. Alla medel är tillåtna =)



Leker i data/fotorummet


Känner mig otroligt kaffesugen.. Inte druckit kaffe sen hmm.. tio i morse.. illa :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0