Mysdag med en god vän

Nära vänner, omtänksamma vänner, pålitliga vänner, glada vänner, vänner som ger mig positiv energi och får mig att må bra försöker jag hålla fast vid. Det kan gå dagar, månader, till och med år innan man ses på grund av flyttar, utbildningar, graviditeter osv.

Men när man ses efter allt och ändå hållit lite kontakt under tiden. Ja ni vet när man får den känslan som att det var igår man sågs och allt känns likadant.

Träffade äntligen goa och glada Angelica som jag alltid brukar skriva. Ja, hon är glad och framåt. En härlig tjej att umgås med. Vi knallade ner till Ica för att köpa fika, medan vi gick där så kom Angelica med förslaget att eftersom ingen av oss hade något mer inplanerat för dagen så kunde vi ju göra mat tillsammans. Så det gjorde vi. Köpte hem tillbehör till tacos, en stor påse godis och sen kollade vi en rolig film och pratade och PRATADE... =)

Av en slump fick vi reda på att vi är grannar, och vi har inte sett varandra. Dock har hon bara bott här vid mig cirka en och en halv månad, men ändå. Nu ska vi försöka ses lite mer.

Saknar min sambo som är i Amsterdam, men han har ringt och skickat gulliga sms till mig, jag kommer nog slockna som en klubbad säl. Varit en fullspäckad dag, men ack så underbar!




Mysbild

Tacos åker alltid ner =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0