Present

Idag har det jobbats igen. Känner att jag har nåt skit i kroppen som gör mig extra matt och trött, men det är bara att bita i det sura äpplet som man säger.

Joel och Ewelyn hade varit nere vid ån och matat ankorna och hon hade suttit helt tyst och fascinerad i vagnen. Somnade bra ikväll. Hon har sovit så dåligt nu i några nätter och det har gjort att både Joel och jag fått mindre sömn, men vi överlever. Det gör man. Det går över och det kommer nog bli så i perioder fortsättningsvis också.

Annars har hon varit på bushumör och hon fick hem sin bobbycar och lära gå vagn idag. Blev hon till sig? Jovars. Provåkte lite här hemma med våran hjälp ;-)

Inte nog med att snuttan fick presenter idag så hade Joel köpt en överraskning till mig. Han kom hem med två olika Mp3 spelare. Nya såklart och jag fick välja vilken av dom jag ville ha. Jag har ju en sen innan men den är så krånglig när man ska föra över låtar. Jag är så glad. Han åkte och lämnade tillbaka den andra och betalade för den jag valde ;-)

Ikväll har det ätits ännu mer kycklingsallad. Vi har fortfarande massor kvar. Men det är gott så det slinker ner utan problem.




Min nya leksak :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0