Smultronstället och nyfiken Ewelyn

Vi tog en utflykt tillsammans med Joels syster Nina och hennes familj till Söderköping, åt glass och hade trevligt. Joel fick ett tråkigt samtal :-( Det har varit inbrott i garaget så hans cross är snodd. Jag blir så arg att jag kokar. Att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Men men, inget att göra nåt åt nu han hade ju tänkt sälja den ändå, men så förbaskat onödigt!

Förutom det så har dagen varit bra. Min morbror ringde på här och vi drack en kaffe. Jag har förutom det huvudvärk, började när vi åkte hem. Har nog druckit för lite igen. Lär mig visst aldrig.

Ewelyn hon är på allt nuförtiden, man får ha koll och jag hade önskat flera ögon. Nu har jag bara två och det gäller verkligen att ha uppsikt och mer därtill. Hon är klåfingrig och nyfiken.. Ska pilla och känna på allt, helst ska det stoppas i munnen också. Men det är ju bevis på att hon blir större och större och jag kan knappt bärga mig förrän vi ska till bvc nästa gång. Har inte datumet i huvudet nu då min värk har eskalerat.

Nu tar vi kväll.. Det blir lugnt.



Nyfiken strut tittar ut...



Mycket spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0