Sol och värme

Orkade eller kände inte för att blogga igår när jag kom hem. Timmarna gick i raketfart, åtta timmar sa bara "poff" och så var man hemma. Skönt det. Sov tydligen väldigt tungt i natt, för jag hörde inte när Joel gick upp. Kvart i 6 ringde dock mitt alarm, så jag pallrade mig upp och gick iväg. Har även idag varit svettigt och dant på jobbet och jag fick ta en dusch, enda duschen som var idag eftersom jag började först. Men, det gick bra... Var skönt att komma hem sen :)

Ställde mig i en dusch sen gick vi ner till stan hela familjen. Köpte oss varsin mjukglass. Kollade inte i några affärer. Var varken shoppingsugen eller på att bara kika. Träffade några kända ansikten annars var det inte mycket och ha. I mitt tycke iallafall. Men ändå kul att det händer lite =)

Är mätt så mätt, käkade köttfärssåsen Joel gjorde idag och ris till. Blir nog inget mer ätande ikväll, nästan illamående.

Imorgon har vi en fullspäckad dag. Härligt!



Hämtade ut mitt schampo och balsam förut på Posten. Det ska testas imorgon ;-)

Trött jag blev nu helt plötsligt. Det är det värsta när man slappnar av och sätter sig ner. Bättre att hålla igång, man blir piggare då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0