Underbara dotter

Börjar med att skriva att helgen är gjord!! SKÖNT! :)

Ewelyn följde med pappsen till Linköping idag och hälsade på min mamma och hennes Conny. Hon har sagt "mamma" massvis med gånger idag och även när jag kom hem så kom "mamma" ur hennes mun flera gånger. Hon utvecklas så snabbt, tittar upp om man säger "lampa" och vinkar tillbaka med sina söta små händer. Ja, det är helt otroligt vad fort det går.

Jag har saknat henne massor idag och det är tungt vissa stunder att vara ifrån henne. Jag älskar att vara med henne, men samtidigt så kommer verkligheten ifatt än. Allt är inte en dans på rosor och man måste vissa saker för att komma framåt. Thats it ;-)

Imorgon är jag ledig och jag ska tillbringa all min tid med snuttan. Snart är sommaren över och det kommer bli lugnt på jobbfronten som det ser ut just nu, allt kan hända. Ödet kan ta tag i en, men vad som händer när detta vikariat är slut det vet jag inte. Det är jobbigt, men samtidigt skönt. Blandade känslor. Men... Jag intalar mig gång på gång att ta en dag i taget. Det är lättast att leva så, att framtiden får överraska. Jag är inte orolig, kanske lite frustrerande då jag vissa stunder skulle vilja ha allt klappat och klart!

Nu ska jag bjuda er på ännu mer bilder på Ewelyn som min talangfulla sambo har tagit.

Man kan inte göra annat än att försöka och kämpa på så gott det går och jag är stolt för det jag har presterat hittils.



 



Ikväll blir det marinerad kycklingfilé med potatisbollar (som vi säger här hemma). Det blir film, eventuellt "Snabba Cash" och myspys!

Jag säger det igen. Jag är ledig imorgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0