Denna dag...

Lider mot slut, eller nej klockan är ju snart sju bara. Ewelyn sov jättebra i natt, sov nonstop från sju till fyra, fick en slurk och sen gick vi upp vid sju. Så ska inte klaga, däremot om jag nu ska klaga så känner jag mig trött eftersom man aldrig får den regelbundna sömnen och jag kommer i säng alldeles för sent när Joel har kvällsvecka. Jag kan bara inte sova innan han har kommit hem. Jag vill att han ska komma hem och vara välbehållen ;-)

När Ewelyn sovit sin förmiddagslur så gick vi ner på stan. En snabbis in på Lindex då Ewelyn fick lite nytt i garderoben. Hon växer så det knakar.




En långärmad body, en kortärmad och ett par byxor.



Även ett par mockasiner som gått varma i gåstolen idag =)

Sedan införskaffade jag mig en ny mascara så ska kasta den gamla. Jag har ju min stora favorit när det gäller mascaror, men nu som mammaledig så håller inte budgeten riktigt för såna dyra märken så jag köpte en jag aldrig testat förut. Dessutom var det rabatt på den, det gillar vi. Jag brukar ha tur när det gäller sånt.



Denna blev det. Någon som testat? Vad tycks?

Just det ja, jag köpte ju ögonmakeup remover ifrån Lumene för ett tag sen och den är toppenbra! Sminket går bort snabbt och lätt.

Vid fyra tiden kom mamma hit,  hon slutade tidigare idag och hade köpt lite bra och ha saker till Ewelyn. Vi fikade och pratade :-) Så glad för mammas skull att hon trivs så bra på sitt jobb, det gör mig lycklig när mina nära och kära mår bra.







Ewelyn med sin stolta mormor




Plåster, nappar (går alltid åt, eftersom dom bruka lysa med frånvaro ibland), första tandborsten som man tydligen kan börja använda lite smått nu och som ska lindra vid tandsprickningen, suppar (alltid bra att ha hemma), en necissär med bodylotion, badtvål och salva.

Tack mammsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0