Gunga

Börjar med hur det var i natt för oss, Ewelyn kräktes så både Joel och jag for upp. Men sen somnade hon om, otäckt när det blir sådär för man är så rädd att hon ska kvävas. Men det gick bra. Vid nio tiden gick jag ut och mötte upp Tessan vid lekparken, gungade lite och pratade. Sen gick vi en liten sväng. Ewelyn somnade till i vagnen men så fort vi kom in så blev hon pigg, visst är det lustigt? Men efter lunchen nu så gäspade hon och gnuggade sig i ögonen. Hon har blivit snorig igen också.

Jag pratade nyss med pappa om lite klartecken eftersom vi åker dit nästa helg.

Sedan fick jag ett sms så ska jobba fredagkväll, känns bra. Får se om det dyker upp nåt på lördag också!

Nu ska jag sätta igång och fixa lite mat till oss vuxna sen går vi nog ut igen. Tessan var lite rastlös också i väntan på hennes bebis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0