Hahahahahaha!

Ja nog är man tankspridd alltid, tror denna sömnbrist knackar på min rygg mer och mer. Igår när Joel skulle borsta tänderna så fanns det ingen tandkräm. Han frågade mig vart jag hade gjort av tuben, jag förstod ingenting eftersom jag borstade tänderna kvällen innan och brukar alltid ställa tuben på handfatet vid tandborstarna. Vi letade under badkaret ifall det hade åkt under, mycket märkligt tänkte vi. Så när han var och handlade så köpte han en ny tub.

På kvällen när jag skulle tvätta bort sminket så tittade jag upp på badrumsskåpet eftersom min eya makeup reomover står där, jo där stod tuben!

För tidig demens.. sömnbrist, blind. Kalla det vad du vill :-)




Jag vet inte, men ibland så gör jag så tokiga saker.. För ett tag sen när jag skulle blanda välling till Ewelyn så skakade jag flaskan utan att sätta på locket, det skvätte överallt!

Jag förlägger mina grejer, glömmer bort saker...

Hahaha, ja tur man kan skratta åt det iallafall! Hursomhelst, så länge inte Ewelyn tar skada över min tankspriddhet, förvirring och glömska så äre ju ingen fara ;-)

Bara det att jag kan bli galen på mig själv ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0