Nätshopping

Joel sa till mig en gång att-  Ni är så "lustiga" ni tjejer, för när ni springer i affärer, då ska ni minsann prova en eller två gånger innan ni bestämmer er, men så handlar ni också på nätet utan att prova. Visst han har en poäng, men det är faktiskt väldigt få plagg som inte passat mig och som jag ångrat att jag beställt på nätet. Jag kommer inte ens ihåg när jag blev missnöjd sist. Självklart är det ju bra att prova allt man köper, men det är även roligt att få hem paket ;-)

För ett par dagar sen beställde jag hem en jacka som jag kollat på länge. En vår/höstjacka, men kan även användas på sommaren då det är mindre varmt ute. Det blev även en tröja på REA och en annan billig top.




Den kommer dock inte till mig förrän mitten på Juli... Men den som väntar på nåt gott...


Randigt såklart =)

 

Och så denna fyndade jag, är ju inget sommarplagg precis, det är något jag egentligen behöver annars. Förra året var jag ju gravid och gick i mina mammakläder dag ut och dag in, sen töjdes en del plagg ut och det är ju inte så snyggt nu.


Imorgon är det full rulle, först jobb sen besöka roliga Arbetsförmedlingen. Jag bävar, men måste reda ut lite oklarheter!

Jag har rensat i min garderob, ska ta tag i en rensning bland mina jackor någon dag också. Kan nog kanske sälja en del (jag har nog jackor som är några år gamla, men välbevarade), vi får se. Mamma har ju fått en hel del av mig då hon är lite smalare än mig och som sagt kroppen är ju inte som förr, men jackorna är ju dessvärre som förr ;-)

Ewelyn sover. Även idag har det inte blivit någon sömn på eftermiddagen. Det resulterar i att hon blir väldigt trött tidigt och gärna vill krypa ner redan mellan fem och sex. Så, det är ett bestyr att försöka hålla henne sysselsätt och på bra humör. Då är hon inte så lätt att tas med våran lilla prinsessa :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0