Norrköping med bästis ;-)

Vid 9 klev Tessan, jag och barnen på tåget till Norrköping. Ewelyn gillade att åka pendeln, hon underhöll sig bra. Det enda var att hon blev rädd när skjutdörrarna stängdes. Annars gick det hur bra som helst. Vi gick först till mamma som jobbar på Kronans droghandel, alltså Apoteket fast en annan kedja. Ni kanske sett reklamen på Tv?

Mysigt och fräscht var det där, förstår att hon trivs på sitt jobb. Skulle kunna tänka mig att jobba med något liknande i framtiden.

Sen satte vi oss och matade våra små änglar. Clara fick bröstmjölk och Ewelyn puré. Det smaskade hon i sig som aldrig förr ;-) När båda var mätta och glada så gick vi runt och kikade. Hittade en massa fint! Dock inget till Ewelyn denna gång som det oftast brukar bli, gick faktiskt inte in för barnavdelningen idag då hon fått så mycket nu att hon klarar sig ett tag igen.

Vi fick stressa lite i slutet bara eftersom Clara hade tid på bvc. Men annars en toppen, härlig och mysig dag med strålande sol!


Fina skor ;)



Coola pjucks.. endast hundra spänn, ett kap :-D



Fin sjal

Linne



Förutom gladiatorsandalerna så är detta är riktigt fynd. Hittade dessa tights på reastället i rätt strl dessutom =)


Ny hårklämma (den jag har lyser med sin frånvaro). Leopardmönstrat diadem.

Randig T-shirt till Joel



Frän T-shirt, också till Joel.. :P

Ikväll ska vi kolla film och mysa. Ska ta mig ett bad med snuttan också tänkte jag.

Imorgon är det jobb igen, jag har verkligen tagit tillvara på dessa tre lediga dagar. Gjort roliga och mysiga saker, har tyvärr inte blivit så mycket vila (med vila menar jag slappa i soffan eller krypa ner i sängen en stund).

Men imorgon ska jag få sovmorgon!! Hoppas jag kan tillåta mig själv det. Sällan det går =) Är väl uppe före tuppen som vanligt och grejar ;-)

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0