Sovmorgon (nästan)

Idag gick Joel upp och tog hand om Ewelyn, gick ut en svänga så jag kunde ligga kvar en stund. Inte helt fel. Inte för att verka otacksam, men jag känner mig ändå inte utvilad. Har drömt så lustigt och vaknat från och till hela tiden. Men det är ju inte deras fel, utan mitt eget. Men det var ändå skönt att få ligga kvar en stund. Det är man inte bortskämd med!

Har inga planer idag, rätt skönt. Det enda är lite handling som står på schemat. Ska gå en sväng med snuttan tänkte jag, ut och gunga lite kanske. Vid fyra blir det jobb igen. Nu kommer nog min blogg handla mycket om jobb, inte så kul för er att läsa om kanske. Men nu är det mycket jobb ett tag och automatiskt så kommer det ju bloggas om det. Men lite annat skoj ska även skrivas. Jag lovar!


Ha en fin dag/kväll ni som är lediga, njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0