Tänder

Nu på förmiddagen när Ewelyn och jag låg och busade så kände jag på hennes underkäke, det var vasst på flera ställen! Äntligen har det spruckit igenom och fler lär det ju bli. Blev lite paff eftersom jag inte känt någon innan förutom svullnad, men nu så var det vasst på flera ställen.

I natt sov hon bra, somnade strax efter halv åtta och sov till tjugo över fem, sen ville hon INTE sova mer så vi gick upp. Hann inte mer än att byta blöja, ge lite välling så somnade hon framför Tvn, en vana hon fått. Att först ligga och var pigg och glad med världens energi, men så fort hon får komma upp så somnar hon efter några minuter. Ingen lång stund, men tjugo minuter kanske.

Vädret är sissodär, det är grått och solen syns inte till. Blir jag lite depp, jovars. Jag gillar solen och det får mig på så mycket bättre humör. Om jag ska fortsätta klaga lite till, så vaknade jag med en stel och ond nacke på den vänstra sidan. Vad har jag gjort? Antagligen sovit lustigt. Det gör riktigt ont iallafall. Förhoppningsvis går det över för jag känner att jag vill gå ut och leka lite med snuttan. Men vi får se, avvakta lite. Hon underhåller sig ju rätt bra inne också, men frisk luft känns bättre för oss båda två.

Joel var och handlade lite förut, snäll som han är. Så ska göra potatis, fiskpinnar och citron och dillsås sen.

Fick ett sms av mamma förut att vi ska fira min lillebror nu på Söndag, som jag skrivit innan men då var inget som var klappat klart. Han fyller 15, skitungen så hon skulle göra smörgåstårta :-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0