Ute

Vaknade i morse med spränghuvudvärk. Joel kunde vara hemma sa han, men jag är så envis och ska klara allt ändå så jag bet ihop och gjorde det bästa utav dagen ändå. Det är bättre nu, men har lite känning kvar.

Jag gick ut efter lunch, gungade lite med Ewelyn sen kom Tessan och Clara ut. Hon hade med sig kaffe och blåbärsmuffins så vi satte oss på en pläd och fikade. Sedan gick vi en runda och därefter en sväng ner till ån, satte oss där ett tag och drack upp sista kaffet. Så nog har denna dagen gått och varit bra, trots den förbaskade huvudvärken.




Gunga är alltid roligt!



Myser i det fina vädret



Såhär kan man ju sitta :-)



Tessan, mamma till lilla Clara. Albin är hos sin pappa.



Så underbart söt!



Mor och dotter



Ja, det kan vara rogivande och vackert även i stan =)

Ewelyn sover nu, inte sovit en blund sen tolv på dagen. Hoppas hon sover bra i natt, för imorgon ska vi bege oss till Norrköping. Tessan, jag och barnen!

Min sista lediga dag, sen blire jobb Torsdag och Fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0