5 Månader



Ewelyn leker lite i röran hemma ;-)

Hon blev 5 månader i Söndags snuttan..


Ja trots sin feber och trötthet i mellan varven så har hon varit pigg och glad när hon varit uppe.

Jag åt upp salladen precis nyss, så gott så gott!

Disken är avverkad, jag har kokat vatten till Ewelyn, badrummet är fint och fräscht, har golvet kvar, men det tar jag imorgon.

Ja, så lite har jag hunnit med. Ska köra ett litet tvättrace sen men lägger in det i garderoberna i morgon, annars kanske jag väcker sötnosen..

Min dag har varit toppen...

Jag har bestämt mig för vad jag ska göra för lunch imorgon när mammsen kommer, filippinsk kyckling, lätt och mumsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0