Åååååh



Jag har hittat en så bra sida på nätet med olika avgjutningar. Jag föll direkt för denna, finns med annan ram också, men jag får se vilken jag väljer. En sådan ska införskaffas inom en snart framtid iallafall :-) Nu har vi lite annat som måste gå före med dop etc. Men jag har lagt till sidan på "Favoriter" så det inte glöms bort!

Roligt att ha som minne och mysigt att ha ståendes på en byrå eller kanske på väggen.

Jag gillar lite annorlunda saker så därför kommer denna bli perfekt! Häftigt med 3D.

Jag har hittat så mycket fint till lilltjejen. Önskar att hon hade ett eget rum nu, det skulle bli så fint och mysigt och jag kan knappt bärga mig för att få möblera om ett litet flickrum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0