Ångest

Verkar som att det är många som är trötta idag. Ewelyn har sovit bra i natt, men inte jag. Jag kunde bara inte slappna av och somna. Det känns nu. Med det får jag en gnutta ångest för att jag måste städa, det ser ut som själva..... här hemma. Det är smulor, ludd och annat grus på golven. Det är dammigt och det borde göras en storstädning i badrummet. Jag har inte hunnit nåt idag. Ok, sammanlagt kanske jag kollat på datorn i en kvart sen jag gick upp, men Ewelyn har varit lite grinig med tanden nu igen, telefon har ringt ett par gånger och sen var jag bara tvungen att ta en dusch!

Så, nä jag får ångest. Jag avskyr verkligen när det ser ut såhär. Andra bryr sig inte, men jag gör. Joel tycker inte att det är så dant, men åter igen så tycker jag ju det. Jag älskar att ha rent och fräscht omkring mig, men jag vet inte vart jag ska få energin ifrån?

Joel tar komp en timme idag och kommer hem tidigare sen åker vi in till Linköping och han dumpar av oss hos mamma för att sedan åka till fiket med fotoklubben. Han ska ev bli ordförande, roligt, men jag har sagt tusentals gånger att han måste tagga ner lite. Det är full rulle hela tiden och jag vet hur det kan sluta med för mycket stress. Min pappa fick ju en blödning i hjärnan av just stress. Stress är bra, men i måttlig mängd.

Ioförsig så ser jag ju att han är aktiv, istället för att ligga i soffan och pilla navelludd då hade jag blivit galen ;-)

Jag är ju bara rädd om min älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0