Babysång

Somnade efter mycket om och men sen igår, låg bara och vred på mig. Ewelyn somnade strax efter åtta och vaknade en gång vid två tror jag hon var, fick nappen somnade om och sen vaknade hon vid 6 och fick mat och sover fortfarande. Men vaknar nog närsom, vid sju tiden brukar hon slå upp sina vackra små blåa ögon :-)

Idag, äntligen ska vi ta oss ner till babysången. Vi är friska nu. Ewelyn är forfarande gnällig över sina tänder, men hon är ju inte sjuk iallafall och inte jag heller. Skulle dock behöva sova i fatt ett ex antal timmar som slopats den senaste tiden, jag har haft chansen men när jag får den så kan jag inte sova. Typiskt ;-)

Jaja, man känner att man lever och visst är det härligt. Jag blev så glad när jag tittade ut genom fönstret och solen sken!!! Underbart!

Nu ska jag göra mina toabestyr, klä på mig innan juvelen vaknar och sen bär det iväg..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0