Besök

Klockan är tre, tjohooo snart dags för fredagsmys ;-)

Fick ett sms av Joel förut att han ville se en film, äta nåt gott och mysa. Det vill jag också såklart!

Ett sms ifrån Sandra kom igår kväll om att hon ville ses idag, men kände att det inte riktigt passande eftersom lillan fortfarande är genomförkyld och jag själv är snorig och jag vill inte föra över dom hemska bacillerna på henne och henne lilla Oliwia. Men självklart ska vi ses en annan dag :-)

Fick ett sms även av Tessan idag så jag plockade fram några kakor ur frysen och bryggde lite kaffe. Roligt med sällskap men man känner sig lite groggy i huvudet av förkylningen. Hennes mage hade växt massor, en liten bebbe kommer i Juni. Älskar bebisar :)

Joel är hemma nu också och vi har börjat tvätta, vid fyra tiden ska jag sticka över till Tessan och fika lite till, så är Joel hemma med Ewelyn. Längesen jag  var hos henne så ska blir roligt att få kolla in deras babysaker =) Och även komma ifrån denna lya för en liten stund.

Det här kommer bli en fortsatt bra dag! Ha en bra helg, eventuellt kanske det kommer lite update i helgen, jag har svårt att hålla mig ifrån bloggen.... Bra och dåligt!





Älskar min familj och mina vänner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0