Febrig tös...

Hon är trött idag gumman, sovit mycket, men bra det så febern försvinner. Hon har fått suppar och febern har sjunkit lite, men hon är lite varm och hängig som sagt. Äter inte riktigt så mycket som hon brukar göra, men går man till sig själv så är det ju likadant för en annan. Försöker få i  henne en slurk lite då och då.

Tvätten är klar och som förra gången har vi tvätt överallt, i soffan, på bordet och i hallen. Härligt, no...

Jag har inte hunnit med någon städning än, slängde i hop en sallad med avokado och fetaost förut och sen slocknade Joel och jag på soffan en stund ;-) Och så ringde pappa och tjuttrade innan han skulle åka till jobbet. Vi får se hur hon är resten av dagen/kvällen, tråkigt och börja med något om man måste springa ifrån. Jag förstår att hon är extra mammig idag. Inte konstigt. I sådana fall så får jag ta tag i det imorgon förmiddag när Joel är hemma.

Visst vore det lite roligare om man hade det dom här städprylarna??



Ja jag har en liten förkärlek för rosa ;-) Tror dock inte att Joel skulle uppskatta dessa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0