Förmiddag

Åh, så skönt att vara människa igen. Ja, efter att i princip varit nästintill osocial och instängda senaste tiden, ja inte har jag velat fara och flänga med en sjuk dotter och när jag dessutom hostade så dant att jag trodde revbenen skulle gå sönder så höll vi oss hemma för det mesta. Men nu är vi på g igen ;-)

Det var trevligt, kul att träffa Minna också. Söt så! Nästa gång ska vi kanske ta en promenad om vädret tillåter. Men som man brukar säga det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :-)

Jag är mätt så mätt nu ätit bruna bönor med bacon, en riktigt bondemiddag ;-)

Joel åker till jobbet om lite mer än en timme, vad snuttan och jag ska göra återstår och se. Hon brukar alltid bli lite seg efter ståhejet på babysången. Jag ska iallafall diska och plocka lite, som alltid!

Mamma läggs in för operation idag, imorgon ska hennes stomi läggas ner, jag är så glad för hennes skull för när den här proceduren är över så kommer hon må så mycket bättre och vi kan hitta på mer saker utan att hon behöver leta och springa på toaletten 25 ggr :-)




Mini Shrek, lite gullig är hon allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0