Frisk luft!

Det blev ingen träff med Linda idag, fick ett sms efter lunch att hon sovit länge idag och va tvungen och fixa med soffan och greja med annat innan jobbet, men vi ska eventuellt ses i helgen istället. Passar ju bra om Joel nu ska jobba extra.

Vi klädde på oss och gick ut en svänga, cirka 45 min det räckte gott och väl. Näsan rann och jag blev yr i slutet, vet inte vad det är som är fel på mig. Tror jag har åkt på en släng av magkatarr också, men jag bortser ifrån det och försöker göra det bästa utav det. Funderar på att börja med järntabletter igen. Det hjälper! Det var skönt ute iallafall, slog en pling när jag gick förbi en jobbarkompis, men ingen svarade, chansa kan man ju alltid göra när man ändå är i närheten ;-)

Joel var och köpte majskrokar till snuttisen förut, men hon förstår nog inte riktigt hur hon ska bära sig åt med dom, hon tittar på dom lite förundrande, slickar lite på dom och slänger iväg dom ;-) Ja hon är för go!

Sedan hämtade vi ut ett paket på Posten med det nya påslakansetet och Ewelyns lilla minispegel som ska spikas upp i hennes hörna framöver.

Mamma ringde förut och hon får komma hem redan ikväll ;)

Höggravida Tessan dyker kanske upp ikväll på en fika, roligt med sällskap och tjabbla av sig är alltid nyttigt ;)

Nu blir det inte mer blogg för min del idag, ska bädda rent i sängen och sen bada snuttan tänkte jag. Hon sover så gott efter ett skönt, ljummet skumbad och lite massage. Kanske det jag ska börja satsa på, just massage. Jag gick ju en massage utbildning på gymnsasiet och jag gillar att massera :)

Det var var min update, ha en fortsatt bra dag! Imorgon får jag sällskap av en god vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0