Mamma

Tur att vi kom iväg idag. Ewelyn och jag slocknade en stund i dubbelsängen, det brukar för det mesta inte gå då hon oftast är van att sova ensam, men hon somnade till slut och jag också. En timme som gjorde massor.

Har fortfarande sån ågren för att jag inte städat idag, men det ville sig inte helt enkelt. Vi åkte till mamma strax innan tre och kom hem för cirka tjugo minuter sen. Tog på henne pyjamas och lade henne direkt, smidigt ;-)

Mamma hade bakat glutenfria chokladmuffins och bjöd även på fisk och ris, mums! Faktiskt det enda jag nästan lyckats få i mig idag förutom några knäckemackor förut, har inte haft någon aptit eller ork att lägga kraft på mat. Inte bra för kroppen och framförallt inte för hälsan, speciellt inte när man är trött innan och inte blir man piggare för att man slarvar :-/

Imorgon blir en morgonpromenad, det gillar vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0