Morgon..

Igår var jag uppe sent, riktigt korkat för det känns nu. Men upp kom jag, lilla Ewelyn har somnat om. Men det gör ingenting. Då hinner jag ta den där VARMA kopp kaffen i lugn och ro ;-) Innan det är dags att ta tag i hemmet.

Joel ska jobba över idag, så istället för att komma hem efter två så jobbar han till fem. Sedan åker han direkt till sin mamma och hämtar kakor tills imorgon, eftersom hon jobbar till klockan två och dopet är klockan tre. Därefter är det dags att duka i församlingshemmet, skönt att slippa tänka på det imorgon.

Idag kommer Ewelyn och jag inte ge oss iväg till någon, kanske en promenad för liter frisk luft annars ska vi ta det lugnt och städa lite.

Jag har världens underbaraste sambo som gör allt för sina tjejer, det är mannen i mitt liv och så hoppas jag det kommer förbli ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0