Ny dag




Gick upp för en halvtimme sen, det har blivit en rutin. Samma tid varje dag vaknar min snutta, visst kan det bli vissa undantag, men oftast går vid upp vid sju. Jag tycker inte att det är så tidigt ändå. Ska man upp och jobba så brukar jag ju gå upp nångång mellan halv 6 och 6. Så om man ser det från det hållet så har man ju nästan sovmorgon nu ;-)

Idag har vi inga stora planer på kalendern, det enda är att jag måste köpa ersättning. Svärmor skulle eventuellt dyka upp en svänga nån gång under dagen. Alltid trevligt!

Mamma skulle ringa ikväll om hon orkar, annars slår jag nog en pling till hennes karl :-) Ja man vill ju veta om allt gick bra. Jag har sovit dåligt i natt, lite oroligt. Vissa nätter är ju sådana.

Hoppas vädret blir lika fint som det var igår, men när jag vaknade duggade det ute. Fast man kan ju alltid hoppas ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0