Onsdag, en bra dag!

 

 



Dagen har varit mysig och trevlig. Alltid lika roligt när mamma kommer hit. Strax efter tolv knackade det på dörren.

Jag rensade kycklingen så Joel fick öppna, gjorde maten färdig och så åt vi tillsammans innan Joel åkte till jobbet. Därefter tog vi en tripp ner till stan då mamma skulle kolla efter ett par strumpbyxor och när jag stod och väntade utanför så kom Albin springandes och ropade Malín, min gudson.

På vägen dit kom Johan Palm och gick förbi oss.

Stannade till på ICA och köpte kaffe och burkmat till Ewelyn, det blev även en flaska osockrad äppeljuice då hon behöver vitaminer nu när hon är krasslig. Hon älskade det, men fick såklart bara en sked :)

Vi tog en fika här hemma och mamma provade en skinnkavaj som är för litet för mig, den passade som handen i handsken på henne, skitsnyggt! Bra att man kan byta med varandra ;-)

Jag har precis duschat och tänkte göra Ewelyn klar för natten strax, sen ska jag bara slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0