Promenix och fynd!

Jennifer kom strax innan nio och vi knallade iväg, gick en runda och det var lite ruggigt. Kallt om fingrarna om inte annat, men skönt att gå på morgonen då piggnar man till. Sedan gick vi in på Gallerian och jag tog en kopp kaffe medan vi väntade på att affärerna skulle öppna, såg en skitfin tunn overall på Lindex som jag var nära på och köpa, men sen gick vi ner på Kappahl och då hittade Jennifer en som hängde på Rea-stället för 99 kr, det var en fläck på den, typ dammfläck eller vad man ska säga så men jag brydde mig inte om det.

Dom drog iallafall av tjugo spänn så 79 fick jag betala och den kostar 200 annars, inte så illa pinkat. Hon kommer ju inte kunna ha den så länge för sen ska vi införskaffa en vårjacka. Jennifer handlade en så fin till Minna, en blommig som jag också blev bra sugen på till Ewelyn ;-)

Ja blommor är något jag verkligen är svag för just nu. Det är så fint, på kläder, på tyg, ja allt möjligt och vårigt är det ju också!!

Jag har haft en toppen förmiddag. Den kunde inte varit bättre. Ewelyn och Minna tittar på varandra hela tiden, och analyserar. Två små sötisar :)


Ikväll blir det mys, bakad potatis med skagenröra och en massa sallad. Sedan blir det nog nya Wallander.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0