Söndag



Dagen i all ära :-)

Ewelyn trotsar sin förkylning och busar med morfar...


Pappa och hans sambo åkte för en liten stund sen. Dom har ju ett par timmar i bilen att åka innan dom kommer hem. Pappa köpte med sig ett paket suppar, skönt att ha hemma och så kollade vi igenom lite bilder som vi ska framkalla åt dom.

Snart kommer nog Joel hem och jag längtar faktiskt efter honom även att han bara åkte på förmiddagen, ja det är väl bara positivt ;-) Att man kan längta efter sin sambo även att man ses varje dag.

Jag åt upp aborginepajen förut och har säkerligen druckit tre koppar kaffe och det blir nog tre till innan jag kommer i säng om jag känner mig själv rätt. Inte lätt att vara kaffeberoende.

Ikväll blir det inte många knop...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0