Stockholm

Nu är vi hemma!

Imorse kändes det lite lustigt, när snuttan vaknade stod min mobil på sju och den andra väckarklockan på 6 :) Upp kom vi iallafall och vi väntade ivrigt på att Joels mobil skulle ringa vid nio snåret, ingen telefon ringde så vi tappade nästan hoppet på att någon ny kamera blir det inte. Men vid tio tiden så ringde han och Joel fick köpa den :-) Han blev så glad, som ett barn på Julafton :-) Ja, som han har trånat efter en sådan kamera. För dom flesta professionella fotografer så är just en sådan kamera det bästa man kan ha. Jag försöker förstå, men inte så lätt. Han ska ha den här i några månader och sen välja om han ska behålla den eller inte. Eller om han behåller den kamerautrustning han har nu, det kommer nog bli ett svårt val för mannen ;-) Han kanske behåller allt hehe.

Jag testade att ta lite kort i bilen förut, och han sa att jag hade talang för det.. Hmm? ;-)

Aja, vi åkte och lämnade lillan ute på landet för att brassa vidare mot storstaden. Köpte kameran och sen stannade vi till på Nyköpingsbro och åt :-) Mysigt.

Därefter åkte vi en snabbis in till IKEA, alltså inte Ikano det får bli en annan dag. Vi köpte en byrå, inte precis den vi kollat på utan en lite mindre variant. Vit är den iallafall sedan blev det en plastback, en matta och en liten lampa. Hon ska ju få sin lilla hörna i sovrummet är det tänkt så länge. Men det får vi fixa i veckan, nu är vi trötta alla tre.

Ewelyn hade varit på bra humör, dom hade varit ute och gått och busat en del. Men jag saknade henne som vanligt, jag känner mig inte hel utan henne även att det är både nyttigt för henne och för oss att vara ifrån varandra några timmar, hennes farmor gör allt för henne och ägnar all tid åt  henne när hon är där :)

Dags för en dusch sen blir det att röja lite.. Bara lite :-) Städet som var tänkt idag får bli imorgon efter babysången...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0