Våren



Visst är det fint?

Det finns så mycket fint nu att det verkligen suger i shoppingtarmen på att införskaffa sig lite vårfint till hemmet :)Jag har beställt hem ett par påslakan nu. Vi har så det räcker, men jag vill ha lite ljus, lite färg! Och det gör så mycket om man har fina påslakan för då behöver man inte lägga på överkastet :-)

Ett par nya gardiner till köket ska också inhandlas, men en sak i taget. Det springer iväg annars.

Eftersom jag är trött på lägenheten i sig så får man försöka göra det bästa av situationen med alla tänkbara medel ;-) Jag älskar heminredning och har som jag skrivit i tidigare inlägg en uppsjö av idéer. Hur jag än skulle bära mig åt så skulle det aldrig kunna bli så här. Men det är det lilla som gör det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0