Varma mackor och kladdkaka

Ewelyn sover, hon somnade på en gång i vagnen när vi gick hem ifrån Sofia. Idag var hon på bra humör och satt och kikade i barnstolen.

Hon har det mysigt, håller på och renoverar i  huset, ja det såg redan bra ut tyckte jag men kommer nog bli fulländat när allt är klart. Hon hade gjort varma mackor av glutenfritt bröd och även köpt en kladdkaka som också var utan gluten. Men tog bara en liten bit. Jag blev så mätt. Det var så gott, och bara det att få sätta sig vid dukat bord, guldvärt ibland.

Det var inga problem att hitta, hur lätt som helst, och det var rätt skönt ute tycker jag :) Funderade på ifall jag skulle gått en extra runda, men vi gick hem och jag ska nu sätta fart med disken och lite annat småplock.

Det har varit en toppen förmiddag iallafall och jag är fortfarande otroligt mätt efter fikat :)

Att jag inte tagit fram mina Uggs tidigare, dom var både varma och bekväma ;-)

Imorgon kommer vi ta en slappar dag, det har varit full rulle i veckan, inte mig emot men vi måste ju ladda upp inför dopet på Lördag :D

Ha det så bra som ni kan och vill!

Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0