Babysång :-)

I morse kände jag mig helt mörbultad. Men vet jag att jag har något inplanerat så får jag den där extra energin. Tänk om det kunde va så varje dag :-) Önsketänkande!

Upp och iväg kom vi. Mötte upp Jennifer och Minna här utanför sen traskade vi neråt. Blev dock ingen lunch, men det kommer fler tillfällen.

När jag kom hem såg jag att jobbet hade ringt, både på hemtelefon och mobilen, men hade på ljudlöst så glömde helt att kolla den förrän jag kom hem. Äntligen är jag registrerad på Vikariebanken :-) Bättre sen än aldrig, plus att jag fick lite update på en jobb tid i nästa vecka och så har jag satt upp mig hela helgen. Man får passa på.

Sedan ringde jag Synsam och dubbelkollade en sak. Tydligen jag som fattat fel, men men det är ordnat nu.

Pappa ringde nyss med och sa att dom köpt några plagg åt Ewelyn i Ullared. Inte nog med att hon fick grejer igår, snart ska hon få ännu mer :-)

Nu ska jag passa på att ta nåt ätbart, plocka lite och invänta min käraste sambo :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0