Bilder

Mamma kom hit på förmiddagen. Vi tog bort liggdelen på vagnen och gick ut. Varmt och kvavt, men skönt! Dumt och klaga.




Sitter upp för första gången i vagnen



Ewelyn med sin mormor

Vi gick även ner på stan, ärendet var att hitta ett par solglasögon till snuttan, men blev visst ett linne till mig också ;-)



Ewelyn fick ju prova sin kusin Lovas solglasögon och hon var så söt i dom och jag hittade likadana, kunde inte motstå dom :-) Tyvärr så tog hon av dom hela tiden i vagnen, men men.. Hon kommer väl på så småningom att hon ska ha dom på sig. Och det blev ett randigt linne såklart. Gillar randigt och blommigt, det märks va?! :)

Mamma och jag käkade även lunch ute, trevligt. Tack mammsen för idag!


Vid tre tiden ringde farmor, dom skulle hit till Mjölby och frågade om vi var hemma. Hade med sig blommor och fika och även kläder som pappa och hans sambo köpt till Ewelyn. Nä, jag visar inte för att skryta utan för skojs skull :-)



Söt tunika med tillhörande tights

OCH




Längre tunika med joggings



Fina handplockade blommor :-)


Det här var våran dag i ord och bilder. Joel har varit på egna äventyr i stort sett hela dagen, men ikväll ska vi mysa!

En bra och varm dag med nära och kära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0