Dagen

Vi gick ut kvart i tio och mötte upp Tessan och hennes Albin som överraskade mig med att ta med sig kaffe. Så vi gick ner till lekparken även att regnet hängde i luften. Satte och drack ett par koppar medan Albin lekte och Ewelyns sov gott i sin vagn, sen gick vi ner till hennes sambo för ett snabbt ärende.

Mamma skickade ett sms på morgonen och undrade ifall jag skulle vara hemma. Hon och Conny hade köpt en liten present till snuttan. Så vid två tiden kom hon och tog med sig lillan ut och gick. Synd att det inte var bättre väder, men inget man kan göra åt man får göra det bästa ut av det. Det var kallt och ruggigt och jag själv klädde på mig alldeles för lite!

Tog några bilder förut.




Den här knäppte jag av igår i smyg.. Så här sover Ewelyn ofta nuförtiden =) Hunden är hennes bästa vän!? :)



Mätt efter frukosten



Nya mössan från LUNDMYR of Sweden, sötunge! (Lite trött)



Uforskar världen med hjälp av gåstolen..


Nu äter hon majskrokar och jag ska strax ge henne lite päronpuré.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0