Härligt väder!

Vi traskade ut strax efter nio, gick en runda innan affärerna öppnade sen tog jag en liten kik inne på Lindex, hittade en gullig solhatt. En rosa med bamse på, först tänkte jag ta en blommig, men tror den skulle sticka ut lite väl mycket :-)

Sen blev det ett baslinne till mig, ett gult. Jag har så himla dåligt med vanliga enkla baskläder, sånt som jag oftast använder och trivs bäst i, så det blev ett inköpt för ynka 50 spänn ;-) Billigt och bra! Sedan passade jag på att köpa eye make up remover, det har varit slut i över två veckor nu och jag får gno sådant utan det så när dom hade erbjudande på Lumene så slog jag till. Har aldrig provat det, men gillar deras märke. Dock tycker jag inte att deras mascaror är så bra, men har ioförsig bara testat två av deras sorter.

Ewelyn var vaken hela tiden, annars brukar hon somna ganska snabbt i vagnen så när vi kom hem så slocknade hon på en gång och då passade jag på att slänga i hop lite köttfärssås.



Hoppas den är värd pengarna :-)

Jag är seg och mätt. Joel sa till mig en gång att om man blir trött efter maten så har man ätit alldeles för mycket. Jag instämmer, jag åt alldeles för mycket, på gränsen till illamående. Men det blir så när man är dum nog att hoppa över frukosten. Inte bra.

Nu ska jag ta hand om min lilla ängel, blir nog att gå ut och gunga lite i eftermiddag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0