Helgen



Dricker en kall pripps på Drottninggatan :-)



(Jag som fotograf, inte så illa pinkat va? :D)



Visst är jag snygg???? :-)



Hehe!



Lite kvällsflöööööt =)


Dagen har bestått av lite vistelse i lekparken, Ewelyn gungade och Joel tog lite kort. Sedan gick vi en liten snabbrunda. Ewelyn blev helt slut efter maten så hon sover, vi andra i familjen är mätta också.

Joel åker snart och jobbar. Lite trist, men bra att han får ihop lite komptimmar.

Tessan skulle titta förbi i eftermiddag och jag ska städa... Måste!

Dessutom hittade vi en sulky på Blocket så den ska vi åka och hämta imorgon i Norrköping. Lite smidigare att ha med sig när vi åker till pappa, så vi lånar lite ifrån ett annat konto så länge, men så fort vi får pengar så ska dom sättas in på kontot igen. Det är vi väldigt noga med och skönt det.

Nu ska jag greja lite.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0