I´m so tired....

Jag somnade nog inte förrän halv ett i natt, det gick bara inte. Låg och läste för att bli trött, eller jag var trött, men inte så pass trött att jag kunde slappna av och somna. Helt hopplöst ibland eftersom jag verkligen behöver min skönhetssömn ;-)

Klockan 6 ville Ewelyn INTE sova mer, hur trött hon är var. Hon somnade nästan till i min famn, men kunde inte riktigt komma till ro, så vi gick upp. Nu sover hon i babysittern igen framför "Vakna på the Voice". Men hon brukar aldrig sova länge, max en kvart kanske =)

Ikväll blir att hoppa i säng tidigt, inte senare än tio för imorgon ska jag jobba. Börjar kvart i sju och är därmed först på plats på avdelningen, längesen jag tog morgonrapporten och jag sover oftast alltid lite sämre när jag har det passet eftersom jag är så rädd att försova mig, tur att det aldrig har hänt.... *peppar peppar*

Fick jobba kvällen också om jag ville, men har ingen barnvakt och det handlar bara om tre timmar så känns lite trist att någon ska behöva åka hit också för att jag ska jobba ett så kort pass. Kostar ju att åka också, men ett sju timmars pass räcker gott och väl :-) Jag är glad för det.

En kaffe på det här och sen en dusch! Hoppas farmor kommer idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0