Kvällen :-)



Tjejkväll igen :-)

Joel jobbar och om cirka en kvart kommer Tessan hit och fikar. Kaffe och prat, me like!

Ewelyn sov knappt inget idag på eftermiddagen, somnade till en stund bara sen hörde jag hur hon blev missnöjd inne i sovrummet och ville komma upp. Hon älskar uppmärksamhet och att få närhet, men det gör ju dom flesta bebisar.

Efter ett bad och massage (Ja, jag älskar att massera dom små benen och armarna, speciellt med oljan vi har här hemma, den värmer och hon blir så bebislen) Det är så kul också när man ser att hon tycker om det och det ger effekt. Tyvärr blir det ju inte varje kväll, men jag försöker efter varje gång hon badat och om hon är på bra humör :-) Annars blir det lite svårt hehe..

Nä, nu ska jag lägga ner bloggandet för ikväll. Tessan kommer nog vilken minut som helst och sen blir det att glutta på "Lyxfällan". Imorgon kl 7 har vi tvättid och jag har tagit på mig den uppgiften eftersom jag ändå är uppe och Ewelyn protesterade inte sist när vi var nere i tvättstugan. Vi gjorde en liten deal min sambo och jag idag :-)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0