Mammas bilder/lekparken

Sitter här uppe och klockan är bara 6, men nej jag ska inte klaga. Det tog lite tid innan hon Ewelyn somnade igår, men sen sov hon till halv 6. Tror klockan var strax efter åtta som hon somnade igår sen. Två nätter nu har hon sovit så bra, lite bök innan sen sover hon som en gris. Vågar man hoppas att det håller i sig? Lite tveksam :-)

Har kikat in på mammas blogg och som vanligt så tog jag några bilder ifrån deras "mormor-Conny-barnvaktshelg" :)



Ewelyn hemma hos sin mormor och gottar sig på en mjuk "Hästen säng" :)



Glad, men trött tror jag.

Ewelyn med sin favorit Conny!



Snuttan som busar med sin morbror som kom på besök =)

Och så tog Joel lite bilder igår när vi var i lekparken och gungade så jag lägger upp dom här också när jag ändå är i farten och snuttan har visst somnat framför Bolibompa hör och ser jag ;-)








Såhär glad och nöjd är man när man får gunga =)

Jag ska passa på och sätta på lite kaffe, sen väcka Joel om sissodär 3-4 timmar, sömntuta är vad han är, men han behöver sin sömn som ska jobba hela kvällen sen och vid lunch så åker vi till Norrköping. Så ser våran dag ut än så länge, hann inte med allt jag skulle igår sen eftersom min pratglada Tessan kom över och stannade i nästan fyra timmar :-) Så det har jag kvar.. Nä, en kaffe till och börja med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0