Måndag kvällen





Dagen den gick ändå. Trodde det skulle bli segt eftersom det inte blev någon babysång, men jag är glad att vi inte gick nu när hon inte är riktigt på alerten, hon har inte hostat så mycket ikväll, men snorar gör hon tyvärr fortfarande.

Dock har energin inte varit borta för hennes del, hon har tjuttrat, sprattlat och busat. Ja, ni ser själva på bilderna :-)

Nu sover hon gott i sin säng efter att ha varit uppe sen tre tiden.


Jag fick ett ryck med dammsugarn och golvmoppen. Det luktar så gott när det är nystädat. Har toan kvar och lite annat smått bara.

Joel hämtade bilen så nu är den nyservad, en dyr och tråkig räkning, men har man en bil så måste man ju underhålla den.

Pratade med farmor förut och hon ska in till Mjölby nån dag i veckan och hälsa på sin syster. Jag känner att jag inte vill skriva så mycket om det med tanke på respekt och jag finner heller inga ord. Tycker verkligen så synd om henne med allt elände. Jag blir så ledsen när jag tänker på det, för hon förtjänar verkligen inte att utsättas för det. En varm och jordnära människa som borde slippa det här. Usch, nä nu ska jag återgå till något annat för tårarna kommer nästan när jag tänker på det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0