Spontant



Ewelyn och jag busade lite med kameran i soffan förut, därav suddigheten på bilderna =)

Tre inlägg idag. Inte så illa pinkat för det har gått i ett dag, förutom snuttans och mina lilla powernap på eftermiddagen. Mycket bus och lek!
Något städ blev aldrig av. Har jag ångest? Jovars, skapligt. Sagt det i två dagar nu. Jag plockar ju och så varje dag, men golven behöver dammas och dammsugas och det behövs även ett köras ett varv med trasan för lite avdamning.
Har inte hört något ifrån jobbet idag så jag väntar. Imorgon förmiddag ska jag hälsa på tänkte jag, har också sagt det ett flertal gånger nu, men liksom det så har det dykt upp annat i mellan. Men imorgon blir det av.
Jag brukar säga att planering och rutiner är a och o nu när man har barn, men det är sällan det blir som man tänkt sig.

Jag gillar spontanitet, men även planering, vet inte i vilken ruta jag befinner mig mest på nuförtiden ;-)

Nu blir det inget mer bloggande ikväll, ska ta det lugnt framför Tvn... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0