Svettigt pass

Nog vad det varmt och klibbigt att jobba idag! Vi var varma i kläderna kan man säga =) Det gick bra, men det var lite körigt eftersom det fattades extrapersonal och dom ordinarie var i väg på vårresa, men vi fixade det!

Jag struntade i att ta någon rast och fick gå en halvtimme tidigare. Det var toppen att jag kunde göra det med tanke på att Joel jobbar kväll.

Lillfisen var väldigt trött ikväll. Ifrån fem tiden gnälldes det och jag kände mig så taskig att hålla henne vaken till sju så hon fick lägga sig lite tidigare. Så imorgonbitti kommer jag nog bli väckt av en pigg, sprattlande glad tös :-)

Men vad gör det? Hon är så gullig när hon tittar igenom spjälorna. Det är värt all trötthet, helt ärligt faktiskt.

Jag har lite disk att ta itu med innan jag får sova. Jag tvingade mig själv att inte ha några "måsten", men det sprack rätt fort. Inte vill jag vakna med en massa disk, sen måste jag plocka lite.

Det här var allt för mig denna dag. Ett tråkigt inlägg utan bild, men ibland blir det så.. Ska gottgöra er.

En blogg är så mycket roligare med bilder, tycker jag iallafall. En blogg med en massa text tröttnar jag ganska snabbt på, man orkar helt enkelt inte läsa.

Jag är inte så aktiv på att lägga ut bilder heller, men jag försöker. Och som sagt, det är ju min blogg och ingen annans ;-)

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0