Vill ha ;-)

Ewelyn sover och Joel är och fixar med några ärenden. Så jag sitter och slappar och ögonshoppar lite på nätet och drömmer lite ;-)

Andra inlägget idag och klockan är kvart över elva snart, men jag har hunnit en hel del sen sju i morse. Ska strax fixa till mig själv lite och smida planer inför dagen. Verkar inte som det blir något jobb idag, men det har jag ju sagt förut och så har man blivit uppringd.

Här är några plagg som gärna skulle få en plats i min garderob.





 

Åh.. Ut med det gamla och in med det nya. Vore toppen härligt. Dock blev det mer ut med det gamla än in med det nya, men drömma kan man ju alltid göra :-)

Skulle eller måste och borde ta en vårrensning i garderoberna, men jag har nog en släng av seperationsångest plus att jag kanske kommer använda just det plagget vid just det tillfället. I need some help tror jag!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0