Ångestframkallande

FREDAG, ÄNTLIGEN! :)

Ewelyn sover.. Så jag passar på att göra ett litet inläggg.

Har satt tvätten på tork och ätit lunch..

Sitter och kollar runt lite efter en garderob till sovrummet.




Ja ni ser själva hur våran kläd/lakan/handduk förvaring ser ut nu :)

Det är verkligen ångestframkallande.. och man hittar inte det man ska. Känns som man använder samma kläder hela tiden för att man inte orkar riva i allt ;-)


Tänkte också visa hur det blev i köket när vi satte upp korten på Ewelyn!



Ser lite snett ut men det är det inte =)


Idag slutar Joel tidigare skönt det..

Nu ska jag klä på mig lite vettigare kläder, har mysbrallor, nattlinne och döskallekoftan på mig.. Till råga på allt är håret oborstat ;-)


Imorgon kommer mamma och Conny hit och gör mig och Ewelyn sällskap då Joel ska till Stockholm på fotomässan hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0